#1 Skrevet Mai 19, 2012 (endret) Noen som vet om disse passer om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2012 Samme pumpe på alle bensinmotorene til B5, muligens også A6.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 har nemlig kommet over en pumpe fra en 1,6l som jeg kan få henta i morra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 Samme pumpe på alle bensinmotorene til B5, muligens også A6.. Alle untatt 2.7TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2012 Kan jeg da bruke pumpe fra s2 også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2012 Kom til og tenke på att jeg har jo en seat cordoba med samme motor som audi a3 stående. kan det være noen mulighet for att bensinpumpa fra den kan passe i a4'n sånn att jeg i allefall kommer meg på jobb mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2012 http://seekpart24.com/vdo/fuel-pump-e22041058z?c=100717#vehicles Her ser du alle bilene / motorene som har denne pumpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2012 hmm da er det vel ingen vits og skru opp seaten og sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...