#1 Skrevet Mai 19, 2012 (endret) hvor finner man vag com stikk? har sett under dekselet til girstanga og bak deksler, brytere osv. bilen er original og jeg fårstår ikke hvor det er.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=95491 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 tingen er at jeg har pelt av hele midtkonsollen uten å finne noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 Du skal visstnok kunne finne en 2x2 tilkobling under girmansjetten. Endel biler har den også i/ved sikringsboksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 Som skrevet over tror jeg ikke det er standard tilkobling på denne... Er en sånn liten sak, og mest sannsynlig trenger du et adapter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2012 jamen har ikke funnet noe som har minnet en gang. så syntes det er rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2012 har kommet fram til at 91 moddelene ikke har stikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...