Pizzatreff førstkommende Torsdag 31.mai kl. 18:30 på Peppes Pizza i Tønsberg!!!

Anbefalte innlegg

Hei alle kjente og ukjente,

 

som dere ser i det opprinnelige innlegget så har vi et Pizzatreff bare dagen før de åpner portene til Våler og i den anledning håper vi i Lokallaget å se så mange som mulig dukker opp og sier hei.

Legg merke til at det verken er spiseplikt eller drikkeplikt, men vi har rabatter på både sjohei-drikke og pizza :D

Du må ikke ta med bilen din og du må heller ikke tenke på at du møter opp i en non-vag bil. Sålenge du tar med godt humør så er det godt nok, ta med dama di : ja : (men jeg ville tenkt meg om to ganger om hu er oppblåsbar.. *kremt*)

Temaet er som alltids bil og skjitprat, men det skal ikke legges under en sko at det blir en del fokus på Vålertreffet og planlegging rundt det.

 

Parkering er GRATIS flere steder i umiddelbar nærhet så sånn sett er det gratis (vi må få oss et kart gutta!)

 

Klistremerker og skiltplater har vi så trenger du det har du muligheten til å skaffe deg noen der. Pengene går rett i kassa vår som vi bla. annet bruker på grillmat når vi arrangerer Go-Cart (Les mer HER)

 

 

Så som jeg sa innledningsvis, MØT OPP GUTTER OG JENTER cheer12.gif

 

 

 

 

Hei!

 

Tia går fort og for mange så nærmer Våler seg med stormskritt. Jeg regner og håper på at det er mange ifra Vestfold som kunne tenkt seg å delta på årets største happening, men kanskje ikke helt vet hvordan de kommer seg dit, hvem som drar, hva som skjer etter at banekjøringen er avsluttet, hvordan de kan forberede seg selv og bilen for dette og sikkert mange andre praktiske ting.. (Eller bare vil ha pizza så fort som mulig.. : smil : )

 

Tanken var å høre om det er stemning for dette, så sleng ut din røst! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller jeg - om det kommer flere :)

Pizza.. mmm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok i ferd med å pakke bilen den dagen. Vi reiser nemlig tidlig oppover dagen etter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det passer bedre, hva med førstkommende torsdag da, altså den 24.05?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstkommende passer nok litt dårlig for min del, da pappa skal feire bursdag klokka 5.. Så for min del må det nesten bli den 31., evt etter treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstkommende passer nok litt dårlig for min del, da pappa skal feire bursdag klokka 5.. Så for min del må det nesten bli den 31., evt etter treffet.

 

 

Jeg tror nok CW ønsket å dra i gang dette treffet som en forberedelse til Våler treffet, så etter er vel av liten nytte : haha :

 

Veldig godt initiativ CW.

Jeg regner med at jeg kommer, dersom det blir den 31. MEn jeg har også hundrevis av ting som fremdeles gjennstår å klargjørebygge om på bilen. Men denne gangen SKAL jeg til Våler å kjøre...

 

Vi snakkes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror også 31. passer best for de fleste, men uka etter er det uansett TO treff i lokallagsregi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke bort i fra at jeg stikker nesa innom for litt pizzaslarv hvis det blir noe av, men til Våler kommer jeg meg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som 31. er en fin dato for de som kan komme. Skal vi si det sånn da? :)

 

Skal vi si Peppes i Tbg. 18:30 som vanlig, så det ikke blir noe rot med plutselig et nytt møtested..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

31. blir sikkert bra, Chris William!!

Kan Kristoffer si fra (eller sørge for at det blir sagt fra) til Peppes, blir de sikkert glade, og vi får rabattene våre! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte i utgangspunktet å ringe, i og med at det er jeg som dro igang dette. Jeg mener, hvor vanskelig kan det være? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte i utgangspunktet å ringe, i og med at det er jeg som dro igang dette. Jeg mener, hvor vanskelig kan det være? :P

 

Have no worries, my young friend! All that could be done, has been done!

Eller for å si det enklere: 'kosekroken' er reservert torsdag fra 18.30, hilsen Lene. (Som er veldig stolt av det 'nye' Peppes!)

 

Tar med banneren, (og skiltplater, klistremerker og t-skjorter (se egen tråd!)) i tilfelle noen vil ha den med oppover og drive litt reklame for Vestfold!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte i utgangspunktet å ringe, i og med at det er jeg som dro igang dette. Jeg mener, hvor vanskelig kan det være? :P

 

Have no worries, my young friend! All that could be done, has been done!

Eller for å si det enklere: 'kosekroken' er reservert torsdag fra 18.30, hilsen Lene. (Som er veldig stolt av det 'nye' Peppes!)

 

Tar med banneren, (og skiltplater, klistremerker og t-skjorter (se egen tråd!)) i tilfelle noen vil ha den med oppover og drive litt reklame for Vestfold!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vil ha telt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vil ha telt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kom ikke!!!

Hadde noen saker som gjensto på bilen.

Men nå skal jeg være klar. Bare jeg får meg tralle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi merket det, men Chris William ble enig med seg selv om når han muligens skulle oppover, så 'alle' var fornøyd!

Kristian, AB og undertegnede spiste som vanlig sympatipizza, og på slutten av treffet stakk til og med Jan Ivar innom! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva syntes vi om betjeningen da? (min menig teller ikke men ikke det beste jeg har sett)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. de gjorde vel så godt de kunne, men 'litt mer' opplæring hadde vel vært på sin plass! Men vi fikk jo både mat og rabatter, så 'jag är nöjd!' :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.