#1 Skrevet Mai 19, 2012 Hva trenger jeg ? og hvor kjøper jeg ? Trenger også Ladetrykksmåler.. Er dette brukandes ? http://www.034motorsport.com/engine-monitoring-innovate-motorsports-innovate-monitoring-tools-innovate-mtx-wideband-airfuel-ratio-gauge-p-21286.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2012 Hør med Reidar =o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 Hva du trenger? Turbotrykk,oljetrykk/temp og bredbånd kjører jeg med. Går i AEM her, mest fordi det matcher det røde lyset i dæshen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2012 Hva du trenger? Turbotrykk,oljetrykk/temp og bredbånd kjører jeg med. Går i AEM her, mest fordi det matcher det røde lyset i dæshen Hvor kjøper du AEM ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2012 034 har AEM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2012 Montere innovate lc-1 fra 034 i går, helt konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2012 AEM fra Summit. Billig og meget rask levering. Hatt min i 3 år uten noe tull. Fungerer meget bra. Ingen kalibrering eller noe som helst. Plugn play. Alt annet av instrumenter har jeg også bestilt fra Summit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2012 Kan også legge til at jeg nå skal prøve AEM, etter å ha hatt Innovate LC1, den slutta å virka etter EN sessong.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2012 Oi.. veit du årsaken? Hvor var den plassert? Vil ikke at min skal ryke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2012 Nei, vet ikke hva grunnen var. Lambdaen var plassert 20-25cm unna turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2012 Er vel Bosch LSU4 sensor på både Inoative og AEM ? Sistnevnte bruker iallefall det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2012 Ja, tror det er samme sensoren. Tror det er delen imellom sonden og displayet, som ikke er helt med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 20, 2012 Ja, tror det er samme sensoren. Tror det er delen imellom sonden og displayet, som ikke er helt med. Hvis du starter LC-1 uten sonden tilkoblet, så forsvinner kalibreringen mot sonden som var gjort når du installerte. Bare en head up for de som ikke vet det. Da får du ikke en forstandig visning i displayet lengre. Kan få endel rare verdier av og til enest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...