Anbefalte innlegg

Trenger å frigjøre litt plass og selger derfor en del av modellbilsamlingen min i skala 1:18 (bilene er i metall og ca 20-25cm lange)

 

Auto Union AU1000S Tomatrød med kremhvitt tak. Nydelig og detaljert modell. Panser og dører kan åpnes. Selges kr 300,- SOLGT!

Audi 100 Coupe S Tibetorange. Fin modell. Panser, dører og bagasjeluke kan åpnes. Selges kr 200,- SOLGT!

NSU TT Blå metallic. Fin modell. Motorlokk og dører kan åpnes. Selges kr 200,- SOLGT!

NSU TTS Orange. Fin og sjelden modell. Motorlokk og dører kan åpnes. Selges kr 300,- SOLGT!

NSU TTS Spies Racing. Helhvit. Veldig tøff og spesiell modell. Motorlokk og dører kan åpnes. Selges kr 500,- SOLGT!

VW Golf GTI. Diamantsølv metallic. Fin modell. Panser, bakluke og dører kan åpnes. Selges kr 300,- SOLGT!

VW Beetle RSI. Sølv metallic. Veldig detaljert og sjelden modell. Panser, bakluke og dører kan åpnes. Selges kr 400,-

VW Beetle Cabriolet. Blå metallic. Detaljert og fin modell. Panser og dører kan åpnes. Selges kr 200,-

VW Eos. Nightblue metallic. Ombygget hos spesialist i Tyskland. Senket, 20" kromfelger og "xenonlys" Lysene lyser dessverre ikke lenger. Selges kr 200,-

 

Spesialpris ved kjøp av flere modeller. Gi bud ;)

 

Mob: 92868768 eller PM :)

DKW 1-18.JPG

Audi 100 Coupe S 1-18.JPG

NSU TT 1-18.JPG

NSU TTS 1-18.JPG

NSU TTS Racing 1-18.JPG

Golf GTI 1-18.JPG

Beetle RSI 1-18.JPG

Beetle Cab 1-18.JPG

EOS 1-18.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar Golf 1 GTI'n jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er grei Morten : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar Auto union og alle tre nsu modellene! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar Auto union og alle tre nsu modellene! :)

 

OK! Sender deg PM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.