#1 Skrevet Mai 19, 2012 (endret) Trenger å frigjøre litt plass og selger derfor en del av modellbilsamlingen min i skala 1:18 (bilene er i metall og ca 20-25cm lange) Auto Union AU1000S Tomatrød med kremhvitt tak. Nydelig og detaljert modell. Panser og dører kan åpnes. Selges kr 300,- SOLGT! Audi 100 Coupe S Tibetorange. Fin modell. Panser, dører og bagasjeluke kan åpnes. Selges kr 200,- SOLGT! NSU TT Blå metallic. Fin modell. Motorlokk og dører kan åpnes. Selges kr 200,- SOLGT! NSU TTS Orange. Fin og sjelden modell. Motorlokk og dører kan åpnes. Selges kr 300,- SOLGT! NSU TTS Spies Racing. Helhvit. Veldig tøff og spesiell modell. Motorlokk og dører kan åpnes. Selges kr 500,- SOLGT! VW Golf GTI. Diamantsølv metallic. Fin modell. Panser, bakluke og dører kan åpnes. Selges kr 300,- SOLGT! VW Beetle RSI. Sølv metallic. Veldig detaljert og sjelden modell. Panser, bakluke og dører kan åpnes. Selges kr 400,- VW Beetle Cabriolet. Blå metallic. Detaljert og fin modell. Panser og dører kan åpnes. Selges kr 200,- VW Eos. Nightblue metallic. Ombygget hos spesialist i Tyskland. Senket, 20" kromfelger og "xenonlys" Lysene lyser dessverre ikke lenger. Selges kr 200,- Spesialpris ved kjøp av flere modeller. Gi bud Mob: 92868768 eller PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2012 Tar Golf 1 GTI'n jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2012 Den er grei Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2012 Jeg tar Auto union og alle tre nsu modellene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 Jeg tar Auto union og alle tre nsu modellene! OK! Sender deg PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...