#1 Skrevet Mai 19, 2012 Hei, Mulig jeg har lagt denne under feil sted, isåfall håper jeg noen si fra Jeg trenger en ny bolt til ene spaceren min, etter den ble skrudd til med luft-verktøy en gang og satt dønn fast når jeg skulle ha den av igjen. Den har 10mm umbraco invendig, og den måtte massakreres med meisel for å få den løs igjen. Den har et forholdsvis tynt hode, for å bli skrudd helt inn i spaceren så hjulet kan gå utapå. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i sånt, eller evt hvem som skaffer sånt? Legger ved et bilde av den: -Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2012 parts and retards her fk spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2012 parts and retards her fk spacere Takk, skal høre om de får tak i :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2012 Bumper denne.. P&R fører ikke FK lengre. Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2012 hør med frode kristoffersen (FK autoparts) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2012 Ikke napp der heller gitt... Han leverer ikke fra FK Automotive. Ender vel med nye spacere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2012 Ikke napp der heller gitt... Han leverer ikke fra FK Automotive. Ender vel med nye spacere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2012 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...