#1 Skrevet Mai 20, 2012 Regner med det er noe som har planer om og reise oppover? Jeg satser på en tur. Må vel se om vi kan samkjøre litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2012 Vi er en del folk som skal opp faktisk! Planen er vel å dra i 10-11 tiden fra Harebakken i Arendal på fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2012 Håper også på å komme meg avgårde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2012 Jøss, Johan! Lever du? Jeg skal dessverre ikke, hverken gocarten eller bankkontoen min er klar for treff nå. Skal til Rudskogen i september. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2012 Planen var og være med på 12-13 mai treffet på rudskogen, og 2-3 juni teffet,selvfølgelig smeller begge to.... Neste plan er vel ruskogen med gatebil 13-15 juli Det burde gå Aldri vært med på treff før, så har en del forventninger. Må få kommet meg på ett vacn treff også, der de rette bilene er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2012 Vi drar en noksaa stor gjeng fra harebakken i ca 4 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2012 VIl anbefale dere å følge med på facebook, hvis dere er der, da informasjonsflyten flyter raskere der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2012 Ser det ikke er den beste værmeldingen foreløpig. Jeg holder nok ann litt og ser det ann mht vær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2012 Ser det ikke er den beste værmeldingen foreløpig. Jeg holder nok ann litt og ser det ann mht vær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2012 Nei Rune, du kan jo ikke la deg styre av litt vær! Er meldt samme været hjemme jo! Barnevakt er på plass, så nå mangler bare kreningshemmeren, så er bilen klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2012 Nei Rune, du kan jo ikke la deg styre av litt vær! Er meldt samme været hjemme jo! Barnevakt er på plass, så nå mangler bare kreningshemmeren, så er bilen klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 29, 2012 Hvem er dette, må se om det er noen kjente... Vi drar en noksaa stor gjeng fra harebakken i ca 4 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 29, 2012 Hvem er dette, må se om det er noen kjente... Vi drar en noksaa stor gjeng fra harebakken i ca 4 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 29, 2012 Stavanger gutta kjører bortover i 8 tiden. Passerer vel kristiansand i 11 tiden da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2012 Stavanger gutta kjører bortover i 8 tiden. Passerer vel kristiansand i 11 tiden da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2012 Nei Rune, du kan jo ikke la deg styre av litt vær! Er meldt samme været hjemme jo! Barnevakt er på plass, så nå mangler bare kreningshemmeren, så er bilen klar! Hhehe, ja får se da. SKal ha med unger og jeg:) Var tenkt og campe i telt, men kjiipern om det er vått.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 29, 2012 Nei Rune, du kan jo ikke la deg styre av litt vær! Er meldt samme været hjemme jo! Barnevakt er på plass, så nå mangler bare kreningshemmeren, så er bilen klar! Hhehe, ja får se da. SKal ha med unger og jeg:) Var tenkt og campe i telt, men kjiipern om det er vått.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2012 Hhehe, ja får se da. SKal ha med unger og jeg:) Var tenkt og campe i telt, men kjiipern om det er vått.. Kom igjen Rune,nok med en Wilthil som svikter,du er jo fra Bergen,vi tåler noen dråper fukt!,hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2012 Hhehe, ja får se da. SKal ha med unger og jeg:) Var tenkt og campe i telt, men kjiipern om det er vått.. Kom igjen Rune,nok med en Wilthil som svikter,du er jo fra Bergen,vi tåler noen dråper fukt!,hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 30, 2012 he he, ja nå er presset på. Johan var innom i går og. så da blir det tur. reiser Fredag morgen tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 30, 2012 Sjekk innom Facebookgruppa våres Rune, der står det klokkeslett og sted for avreise på fredag Heng deg meg på gjengen! Stavangerfolka joiner på vei oppover, og vi møter telemarksfolkene også.. Mulig vi stikker innom Sverige og handler inn forsyninger for helga også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 30, 2012 Jeppsi Kristian! Ca 12.15-12.30 på Telemarksporten (Porsgrunn) er det vel felles møte (Stavangerfolka, Agderfolka og Telemarksfolka) med tanking, en kjapp mat bit før vi hives oss i bilene og kjører videre Mulig vi får med noen fra Vestfold også, skrevet en tråd på lokallagssidene dems også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2012 link til face-gruppe. litt rooky der jeg:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 30, 2012 HUSK Å TA BILDER ! (Capslocken hang seg merkelig nok opp) ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 30, 2012 Sjekk innom Facebookgruppa våres Rune, der står det klokkeslett og sted for avreise på fredag Heng deg meg på gjengen! Stavangerfolka joiner på vei oppover, og vi møter telemarksfolkene også.. Mulig vi stikker innom Sverige og handler inn forsyninger for helga også Satset på og hive meg med ja. Er klar fra krs kl 09> Så enten møter jeg folket på Harebakken i Arendal, eller om jeg treffer Rogalands folket når de passerer krs. BTW, har med APR utstyret. Så kan chippe on the road om noen følte behovet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...