#26 Skrevet Mai 31, 2012 link til face-gruppe. litt rooky der jeg:-) Ligger klistret på "hovedsiden" til lokallaget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 31, 2012 Aiai, kl 0100 i natt var krengingshemmeren på plass, siste værmelding tyder på tørr lørdag på banen, gleder meg som en unge! Og Per, denne gangen med bremser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 31, 2012 Og Per, denne gangen med bremser! Synd at det blir uten Per da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 31, 2012 Satset på og hive meg med ja. Er klar fra krs kl 09> Så enten møter jeg folket på Harebakken i Arendal, eller om jeg treffer Rogalands folket når de passerer krs. BTW, har med APR utstyret. Så kan chippe on the road om noen følte behovet;) Jeg tenkte å reise i 9 tiden fra Søgne og så skal jeg innom biltema og handle litt før jeg kjører videre til Arendal Åssen chip er det snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 1, 2012 dro fra Krs kl 10. innom stoa en svipp først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 1, 2012 Vet ikke hvor mange av dere som leser nå, men Stavangerfolkene er i Kr.Sand nå, de skal ha et stopp der, så videre til Arendal.. De er sikkert ikke her før 12ish.. Skal vi vente eller kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 1, 2012 Jeg er på harebakken nå, men ingen er her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 3, 2012 Da var treffet over! Logget over 300 km på banen, et par tanker bensin, et sett bremseklosser og muligens noen skiver... Var morsomt dette med bane igjen. Fikk nappa med meg pokal og i VACCS i klassen for tung bil med for liten motor, arti læll! Får oppgradere litt til neste gang, hadde vært digg med skikkelige dekk. Og en større turbo. Og fetere bremser. Og skikkelige seter. Og ...... tid til å montere alt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 5, 2012 Jepp, var en fin helg. Tross litt kaldt, men det var jo bare fint mht banekjøringen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...