#1 Skrevet April 20, 2005 Har snakket med E18 Motorsenter as. Har tenkt å kjøpe nye felger . Lurer på rs 4 18" eller kansje noen andre forslag? Kansje den på bilde? Det er til passat stv 03mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2005 disse med sølvskruer tror jeg kunne blitt bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2005 Disse ligger her shoppet på en passat. Gammel tråd av meg. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=20177&highlight=photoshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2005 Disse ligger her shoppet på en passat. Gammel tråd av meg. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=20177&highlight=photoshop hmmmmm. takker. det er steike vanskeli med felgvalg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2005 Ja det er ikke lett det der nei. Hvis det hjelper så brukte jeg 6mnd på å finne dem felgene jeg ville ha. Men du burde IKKE gå for RS4 eller A8 felger. det er veeeeldig vanlig. Men kant synes jeg du skal ha på felgene dine. Lykke til da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2005 Ja det er ikke lett det der nei. Hvis det hjelper så brukte jeg 6mnd på å finne dem felgene jeg ville ha. Men du burde IKKE gå for RS4 eller A8 felger. det er veeeeldig vanlig. Men kant synes jeg du skal ha på felgene dine. Lykke til da!!! Ja det skal ikkje vere lett. Rs4 felgen er fin men det er veldig vanlig som du sier. Synst kantfelger er tøft/fint tror kansje eg satser på det... Vanskeli valg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2005 Ja lett er det ikke nei. men lykke til med valget iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2005 Har prøft å ringt sharif's utallige ganger men ingen som tar telefonen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2005 Typisk det. Det er bare å forsette å ringe... men det beste er jo selvfølgelig å dra opp til han men det kommer jo litt ann på hvor henn i verden du holder til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2005 Typisk det. Det er bare å forsette å ringe... men det beste er jo selvfølgelig å dra opp til han men det kommer jo litt ann på hvor henn i verden du holder til da? litt langt å dra fra Ålesund . Men for ringe å ringe å håpe på svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...