#1 Skrevet Mai 20, 2012 Ønsker å kjøpe en ballast/tenner til 99-01 mod A4/S4. Delenr: 8D0907391A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2012 tror jeg har en liggende. sjekkes i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 31, 2012 Hadde du en liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2012 Kan vel bruke en hvilke som helst tenner her fra xenon kit. http://qwt.no/digital_canbus_ballast_35w_markedets_beste/P_4466 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2012 ikke om du skal ha dem i org lampa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2012 Stemmer, Frode - og det er nettopp det jeg vil. Kunne derimot ha hatt en slik som "reserve" ettersom den ikke var dyrere.. Hmm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2013 måtte du kjøpe den på møller eller fant du den billigere ett annet sted? Min har kvelda så trenger en ny:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2013 3375kr for helt ny OEM uten frakt Tomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...