#1 Skrevet Mai 20, 2012 Kommer kun kaldluft og ingen respons når jeg prøver å skru opp temp'en på klimatronic'en. Mener det skjedde idag etter at jeg prøvde å skru opp til 27-28 grader. Hva kan ha skjedd her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2012 Høres ut som motoren eller potmetret er defekt på spjeldet som styrer varm/kald lufta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2012 Takker. Hadde vært kult å lære å fikse dette selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2012 Er bare å plukke ut "boksen" som motor og potmeter sitter i , og sjekke om du får liv i motor Legger seg dritt osv der i årenes løp. Motor kan testes med 9V batteri. Har samme feil på min A6 nå , og jeg flytter spjeldet med 9V batteri ... ,så det er potmeteret som er feilen på min Ligger mer info om dette på "nordicaudi.com" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 Ok. hvordan får jeg ut "boksen"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2012 (endret) Ser ut som den sitter under dasj , på høyre side av pedalene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2012 Idag virket det faktisk sålenge tempen var under ca 26 grader. Over 26 så forsvinner luftstrømmen. Får kanskje bare bruke den under 26 grader da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...