#1 Skrevet Mai 20, 2012 Hei! Lurer generelt på hva som må til for å få nye fronten til å passe på en eldre t5. Skjermer ser ut til å være likt. Er det bare å skru på fanger og panser eller er det masse modding for å få det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2012 Interesant spørmål egentlig....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2012 du må ha innerfronten+ frontbjelke+fanger+grill+lamper+panser så skulle det vere sånn ca bolton:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2012 du må også bytte radiator tror jeg. jeg så en tråd om dette i går og han byttet også radiatoren da jeg tror den gamle kommer i konflinkt med den nye frontbjelken. skjermene er like ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2012 Ok! Var det jeg tenkte.... Her er forøvrig en dette er gjort på. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34908869 vet noen hve dette kan komme på i deler? sett bort i fra jobb og lakkering da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...