#1 Skrevet Mai 20, 2012 Har et sett med TT "Avus" replica jeg ikke får brukt selv, felgene er hele og rette men den ene felgen har antagelig vært borti en fortauskant el lignende.. Sitter veldig bra Falken 225/45 dekk på de.. Må hentes, kan evt tas med til Våler på hovedtreffet ! Selges HBO 1500 kr Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2012 Antar at de er 5x100 som originalen? Hvis det stemmer så tar jeg de for 1500kr, levert på Vålercampen fredag kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2012 Antar at de er 5x100 som originalen? Hvis det stemmer så tar jeg de for 1500kr, levert på Vålercampen fredag kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2012 (endret) Det stemmer, Gratulerer med "nye" felger Ole Kristian Lagt til etter 5 dager 1 time: SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2012 (endret) Det stemmer, Gratulerer med "nye" felger Ole Kristian Lagt til etter 5 dager 1 time: SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...