Skiguard 825 takboks med lys, takfeste for garasje ++

Anbefalte innlegg

Som tittel sier skal jeg selge en Skiguard 825 skiboks, den er lakkert i avussølv og tilpasset A3 8P Sportback.

Vil fint tro den passer andre biler også, A4/A6 etc.

Leveres med thule takstativ, føtter til rails kan følge med hvis man trenger det (Antar noen har det fra før også).

Det følger også med takfeste til garasje, nytt i eske, aldri brukt.

Det er også montert inn ledlampe i boksen, og skifester.

Boksen er kjøpt ny på møller bil lillehammer (Tror den kostet ca 17k totalt, det er da for boks,lakkering,ledlys i boksen, feste til garasje, tilpassing til bil og stativ), har kvitteringen i forhold til garanti og sånn. Den ble kjøpt ny i 2010.

Han jeg kjøpte bilen av har kun brukt den 1 gang, og jeg har brukt den 2 ganger. Derfor selges den også, rett og slett fordi den ikke blir brukt.

http://www.skiguard.no/index.php?sideID=48

Hadde håpet å få rundt 5000kr for den, men om du er intr, kom med bud så blir vi nok enige.

Boksen henger i garasje i Oslo og kan beskues etter avtale.

PM eller SMS (97604917).

Her er et bilde, skal finne noen flere også. Eventuelt ta flere om jeg ikke finner.

c76bf9d4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er intr? Får vel prøve finn da..

Jeg er åpen for diskusjon om pris, denne henger bare i taket i garasjen og tar opp plass, skal bort, men selvfølgelig ikke til enhver pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge boks! Kunne godt tenkt meg en slik selv faktisk hadde den bare vært sort. Tror forrige eier har blitt lurt for disse kostet for et halv år siden 8990kr i svart eller sølv + lakkering 3-4000kr og det andre småtteriet ca. 1000kr. Uansett, har man avussølv bil så er dette en av de fineste boksene man får tak i. Løp og kjøp! Skikkelig kvalitet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være interessert i takheisen, men det kommer jo an på pris inkludert frakt til Ålesund.

Får vel kjøpt denne heisen for en 1200,- med rabatter hos Møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se hva den kostet, den er ny i eske, aldri brukt. Hadde takheis i taket fra tidligere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP! Ny pris, noen som trenger skiboks for vinteren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.