Får ikke start på 1.9td AAZ, kommer ikke diesel til dysene

Anbefalte innlegg

Bytta motor i Min golf 3 1997 Td AAZ, får ikke start nå..

Ser at det kommer diesel i røret før pumpa, men kommer ikke noe til dieselrøra :o

Det er jo en svart boks inn på pumpa, er det noe startsperre?

Må jeg flytte over hele dieselpumpa? Den boksen var poppa fast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke to pumpe på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv og kjør + fra batteri og dirrekte på magnetventilen på pumpa;) det var mitt problem på 1,9 tdi 1z :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv og kjør + fra batteri og dirrekte på magnetventilen på pumpa;) det var mitt problem på 1,9 tdi 1z :)

Skal det ha noe med at ikke diesela kommer fram a?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss dieselen kommer til pumpa og ikkje til dysene så må du prøve som nevnt over her og sette strøm rett på magnet ventilen

på pumpa, for det er den som stenger for diesel frem til dysene. det er derfor motoren stopper nå den magnet ventilen ikkje får strøm for da kommer det ikkje diesel frem til dysene ;-) tok du ann ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viss dieselen kommer til pumpa og ikkje til dysene så må du prøve som nevnt over her og sette strøm rett på magnet ventilen

på pumpa, for det er den som stenger for diesel frem til dysene. det er derfor motoren stopper nå den magnet ventilen ikkje får strøm for da kommer det ikkje diesel frem til dysene ;-) tok du ann ;-)

Takk for svar :)

Fant ut at det satt en startsperre i den svarte boksen, slo den istykker og gjerna alt utenom den ene ledningen som gikk til ventilen. Kobla den på + og det kom diesel :):):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde den noe med at det kom diesel likevell da;) godt du fant ut av det værtfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.