LED skiltlys til audi b5 avant

Anbefalte innlegg

Noen som har en løsning på å få LED skiltlys på audi B5? Skal jeg bare skifte pære, men da må jeg vel ha riktig motstand? Har en Audi B7, der var det bare å skifte hele holderen, men her fant jeg ingen som passet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare å bytte pære :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare bytte pære, ikke noe pæresjekk eller lignende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du vet sikkert hvor du får tak i pære selv, men i tilfelle du ikke vet så får du alt av ekstremt billige led-pærer fra kina på http://www.dx.com .

Er fri frakt og, uansett hvor mye du handler for. Om du trenger pærene kjapt bør du dog styre unna for det tar ofte lang tid å shippe gratis.

Jeg har ihvertfall puttet inn noen pærer derfra i Golfen min. Ble veldig fornøyd!

Her er en lite klipp med lenke til pærene i beskrivelsen:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å bestille fra ebay.com, hvor prisen heller ikke blir så ille. Hvertfall ikke med tanke på at du får det du bestiller på under halve tiden av dx. Jeg har selv brukt Canbus pærer på min Passat 3C B6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.