#1 Skrevet Mai 21, 2012 Tenkte å shiny min hvite Mk6 utvendig før avreise til Våler. Hvem er god på dette i Trondheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2012 Reidar på RS bilpleie tror jeg nok ligger helt i topp på dette i Trondheim http://www.gulesider.no/firma/rs-bilpleie:p10002020911 Kan anbefales! Min svarte A6 har aldrig vært så svart som den ble etter 3 dager hos Reidar. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2012 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2012 Reidar tar vel omlag 5-6000 for en bil, han er veldig flink. Old school, blander sine egne midler. Det er flere som holder på i byen da, sleng ut en forespørsel på dcn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2012 Anbefaler Bo Bjørke her inne, han er autorisert swissvax partner *edit* Ser nå at du har en relativt kort frist så da er det vel kjappest med et av spitshine sjappene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2012 Har bestilt hos RS, hentes en time før jeg kjører sørover neste helg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2012 ble du enig om pris ? skulle tatt en runde jeg å før våler;) noen som har prøvd Ren bil på flatåsen? fikk pris der på 3000-3500kr da var det lakkrens, rubbing og polish.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2012 ble du enig om pris ? skulle tatt en runde jeg å før våler;) noen som har prøvd Ren bil på flatåsen? fikk pris der på 3000-3500kr da var det lakkrens, rubbing og polish.. Enig og enig...han visste hva han skulle ha, så da måtte jeg enten akseptere det eller la være...han flyttet om et par biler på timeplanen sin slik at jeg skulle få den klar til tur... Prisen er 5500,- da er det full shining innvendig og utvendig. Dyrt, men håper å bli fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2012 Enig og enig...han visste hva han skulle ha, så da måtte jeg enten akseptere det eller la være...han flyttet om et par biler på timeplanen sin slik at jeg skulle få den klar til tur...Prisen er 5500,- da er det full shining innvendig og utvendig. Dyrt, men håper å bli fornøyd! Hvor lenge skulle han ha bilen da? 5500,- er ikke dyrt om han gjør en skikkelig jobb innvendig og utvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2012 Hvor lenge skulle han ha bilen da?5500,- er ikke dyrt om han gjør en skikkelig jobb innvendig og utvendig Han er svært dyktig, har vært hos han flere ganger å sett bilene han har tatt. Avhengig av tilstand på bil tror jeg han bruker 4-5 dager per bil. Dog han tar ikke motorvask på bensinbiler, det er litt dumt. Funfact - når det har gått en uke etter man har fått bilen tilbake, ber han deg komme tilbake for å vise hvordan man skal vaske bilen korrekt, det er litt gøy. Han er litt som deg Bernhard, en mann med hjerte og stolthet for bilpleie-kunsten, det er kun da det blir så bra som det blir... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2012 Hvor lenge skulle han ha bilen da?5500,- er ikke dyrt om han gjør en skikkelig jobb innvendig og utvendig Onsdag morgen- fredag morgen Jeg tror det er verdt det, derfor jeg setter den inn der :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2012 (endret) Han er svært dyktig, har vært hos han flere ganger å sett bilene han har tatt. Avhengig av tilstand på bil tror jeg han bruker 4-5 dager per bil. Dog han tar ikke motorvask på bensinbiler, det er litt dumt. Funfact - når det har gått en uke etter man har fått bilen tilbake, ber han deg komme tilbake for å vise hvordan man skal vaske bilen korrekt, det er litt gøy. Han er litt som deg Bernhard, en mann med hjerte og stolthet for bilpleie-kunsten, det er kun da det blir så bra som det blir... Høres bra ut, slike folk liker vi! Innvendig er min strøken, men han klarer sikkert å få den litt bedre. Han sa ingenting om at han ikke gjorde motorvask.... Men jeg antok bare, spurte ikke. Skal sjekke, for om ikke må jeg ordne det først... EDIT: han ville ta en "forsiktig" motorvask, og det tipper jeg holder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2012 Anbefaler Bo Bjørke her inne, han er autorisert swissvax partner Jeg anbefaler også Bo. Han er utrolig dyktig! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 12, 2012 Ble det bra? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 12, 2012 Ble det bra? Bilder? Det ble bra ja! Har ikke bilder, men kanskje vi sees lørdag på Orkdal Bil treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...