#1 Skrevet Mai 21, 2012 Har en helt ribbet Audi 2.2t femmer blokk liggende. Kan leveres ferdig syreduppet og helt ren. Bør hentes, selges 500kr. Kan vurdere bud/bytte i deler, men skam bud da beholder jeg heller som stuebord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2012 Er det målt ovalitet og evt slitekant på denne? Skulle hatt en blokk som jeg slipper å borre Og hvor mye veier dette droget? må evt ta den med på flyet tilbake til Trondheim hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2012 Hvilken motorkode er det på dene ? Sent from my HTC Vision using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2012 Jeg har ikke målt ovalitet, skal se om jeg får til det en dag. Motorkode kan jeg sjekke i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...