#1 Skrevet Mai 21, 2012 Hei Denne månedens lokallagstreff tar vi den 27. mai. Tenkte vi skulle prøve oss med et møte på den nye YX-stasjonen på Gråmyra, Levanger denne gangen. Den nye stasjonen har blitt kjempefin. Og så tenkte jeg vi kunne ha oppmøte litt senere. Vi har jo tidligere hatt oppmøte kl. 16:00, men tenkte kanskje vi skulle prøve oss med 18:00 denne gangen? Været ser ihverfall ut til å bli bra. http://www.yr.no/sted/Norge/Nord-Tr%C3%B8ndelag/Levanger/Gr%C3%A5myra~2226762/langtidsvarsel.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2012 Kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2012 ingen flere som tar turen i finværet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2012 Får ikke tak i den andre steinkjerbyggene, og det ser labert ut her inne.. Så da blir jeg på jobb istedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2012 Det var jo veldig synd da. Jeg kjører meg uansett en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2012 Det blei da bra oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2012 Joda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...