Anbefalte innlegg

På vei hjem fra jobben i dag ville ikke bilen, en 1993 mod golf vr6, dra etter 5000rpm. Er litt rar på tomgang også.. den går veldig lavt og dør ut noen ganger.. Hva kan dette være? LMM??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker også merkbart mere bensin!! håper på noen fornuftige svar...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om pluggen på LMM er ordentlig i, hørte om en annen VR6 som hadde lignende symptomer for noen uker siden og der var pluggen løs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå virker eg sikkert ganske grønn. men broren min har nett lik bil med nøyakti samme problem, har hatt "proffe" folk på saken men finner ikke ut av det.

det eg egentli lurer på er: hva i huleste mener dere med LMM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå virker eg sikkert ganske grønn. men broren min har nett lik bil med nøyakti samme problem, har hatt "proffe" folk på saken men finner ikke ut av det.

det eg egentli lurer på er: hva i huleste mener dere med LMM?

luftmengdemåler....... kamerat av meg fikk den ødelagt på sin vr6... lite billig sak ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luftmengdemåler....... kamerat av meg fikk den ødelagt på sin vr6... lite billig sak ;)

Vil nå heller si luftMASSEmåler. Stor forskjeld på di 2 målerene! ;) Men det har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre. BACK TO TOPIC. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om pluggen på LMM er ordentlig i, hørte om en annen VR6 som hadde lignende symptomer for noen uker siden og der var pluggen løs...

ok.. ja skal skjekke opp dette... gøy med bil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. ja skal skjekke opp dette... gøy med bil:)

Martin:

Enkleste du gjør, er å stikke på VAG og ta en diagenosetest. Gjort på 5 minutter.

Ettersom den drikker mer bensin også, så tror jeg det er lambdasonda di.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det kan være det,, har vært noe tull med den før, så den ble byttet ut i fjor..men det kan jo være den igjen..

Var ute å testa litt i stad.. den går helt fint til 5000. så butter det imot.. her går det sakte mot 6000.. når den nærmer seg 6000 så skyter den fart igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja ja nå går bilen som den skal igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sia bilen går som vanlig igjen lissom??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.