#1 Skrevet Mai 21, 2012 Noen her som har ein aan motor til overs? Helst i Hordaland/Rogalands området. Trenger ikkje vær feil fri men trenger ein komplett helst. Skal brukes til 2,5 prosjekt Kjartan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2012 Sendt pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=237883&highlight=aan+motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2012 Jeg har motor så og si komplett uten eksosmanifoil,turbo og wastegate. Motoren skal være i bra stand. Gi meg en lyd visst det er av interesse.holder til i bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2012 Jeg har motor så og si komplett uten eksosmanifoil,turbo og wastegate. Motoren skal være i bra stand. Gi meg en lyd visst det er av interesse.holder til i bergen Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2012 jeg har en 92 modell AAN. komplett 9000,- kan møte deg halvveis;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2012 Har fått tak i:) Kan stenges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...