#1 Skrevet Mai 22, 2012 Det har blitt stilt på kammen på a6 2.5 tdien jeg har, så når jeg setter veiva i dødpunkt er ikke kammen "helt" i dødpunkt, hvordan kontrollerer jeg at den står nøyaktig? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2012 Fant nettopp ut at bilen slutter å lade etter 3000 rpm kjører jeg i 3'giret så får jeg 0,5 bar ved ca 2200-2300 så holder den seg der til 3000 rpm så faller den til 0 i trykk. Uansett hvor langt jeg drar den på turtall så lader den ikke, så hvis jeg girer å turtallet er mellom 2200-3000 tar det litt tid, så kommer den med 0,5 bar igjen til den er over 3000 rpm å mister alt igjen.... Leste noe om at det kan ha noe med mapsensor? eller magnetventil? Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2012 Noen som har forslag til hva jeg bør gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2012 Prøver å blåse litt liv i tråden igjen. Noen forslag til hva jeg kan prøve å gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2012 Står masse om dette i tråder her på forumet det med kammen. Av med toppdeksel og bakre kamhjul. Skal kunne legge et låseverktøy over tappen på kammen og toppen. Du ser det også med øyet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2012 Her finner du alt du trenger å vite om motoren: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=112562 Vedr kamjusteringen, sjekk registerskift-tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 8, 2012 Låseverktøyet, er enkelt å lage, brukte selv en bit med alu, som ble tilpasset... selv skaftet på en fastnøkkel, kan nok brukes.... Er ike noe hokus pkus å få det til. :-=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...