#1 Skrevet Mai 22, 2012 Ønsker å kjøpe velholdt og original Audi 90 typ 89. Må ikke ha quattro, men er en fordel selvfølgelig. Ombygde biler er uaktuelle. Må ha: * Bra lakk * Helt og pent interiør * Ikke rullet over 300 000km. Ser etter en original bil i god stand. Vet dette er vanskelig å oppdrive, men håper det ennå er noen der ute som har vett til å ta vare på disse bilene:) Ta kontakt her i tråden, send en pm, eller ring på tlf. 918 79 207. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2012 Ser fortsatt etter bil. Noen der ute som har? Savner 90 med femmer, så nå er tida inne for å bytte ut A6 C4'en:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2012 Sett på min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2012 (endret) Jepp, har det;) Vil helst ha sedan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2012 (endret) Opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2012 Er fortsatt på leting etter 90. Det er dødt på Finn.no om dagen. Jeg er villig til å betale bra for et fint originalt eksemplar. Hvis det ikke dukker opp noe interressant i løpet av sommeren, er jeg redd jeg må ty til Polo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2012 Henter meg en 90q20V til mandagen, så da lukkes denne tråden. Takker for alle tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...