#1 Skrevet Mai 22, 2012 (endret) 4000.- med dekk 165.35.18 helt nye nankang dekk 5x112 boltsirkel 8" brede felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2012 Oppdatert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2012 de e de jævligste e har sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2012 Hahaha hva i alle !!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2012 Explain it to me Lucy! Dette er jo nesten ubrukelig.. Kan jeg også få spørre hva i svarte du har drevet med på siden av det dekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2012 Kan jo nevnes at Nankang på det sterkeste fraråder å bruke 185/35 på bredere enn 7" felg, så 165 på 8,5....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2012 Litt mer bilder ? tilstand på felgene ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 14, 2012 Explain it to me Lucy! Dette er jo nesten ubrukelig.. Kan jeg også få spørre hva i svarte du har drevet med på siden av det dekket? Nesten ubrukelig? Det er helt ubrukelig Hvor på siden? Hva er det der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 14, 2012 Kan jo nevnes at Nankang på det sterkeste fraråder å bruke 185/35 på bredere enn 7" felg, så 165 på 8,5....... Leste det ett sted, var litt derfor og mest fordi jeg ikke har sett noen gjøre dette før at det ble gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 14, 2012 Nesten ubrukelig? Det er helt ubrukelig Hvor på siden? Hva er det der? Så helt feil, det er felgen som har flasset Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 16, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2012 Vel du har skrevet 8,5" bredde i annonsen din, står ganske tydelig 8" bakpå felgen spør du meg? Uansett. Lykke til.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2012 Fant ut det jeg også har hele tiden tenkt det var 8.5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...