Trenger å leie skaphenger. Hvor?

Anbefalte innlegg

I forbindelse med at jeg flytter tilbake til hjemfylket etter tre år ved Mjøsa trenger jeg å leie skaphenger. Helst stor i størrelse, det skal ikke stå på trekkvogna.

 

Har tidligere leid skaphenger både på Shell Svinevoll, Statoil Holtandalen og Statoil Semsbyen. Problemet er jo at jeg forhåndsbestiller og kommer for å hente hengeren. Da fungerer ofte ikke lys, nesehjul eller no anna glupt. Å kjøre 40 mil x 2 uten fungerende tilhenger er litt uaktuelt for min del, å derfor lurer jeg på om noen kan anbefale utleiesteder hvor hengerne iallefall har fungerende bremselys når jeg kommer for å hente den?: rolleyes

Eventuelt andre erfaringer tas også i mot: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro Limaco i Holmestrand har litt mer orden på ting de leier ut kontra hva pølsepusherne på statoil har.

 

Se her for priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro Limaco i Holmestrand har litt mer orden på ting de leier ut kontra hva pølsepusherne på statoil har.

 

Se her for priser.

 

Suksess! Takk for tipset Kristoffer. Nettopp parkert største hengeren etter første tur. Velfungerende og rimelig. Så da booket jeg den til neste helg også. Helgeleie kr 938,-. Ikke galt... Nå gjelder det bare å finansiere oljeforbruket på Gwagenen : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.