#1 Skrevet Mai 29, 2012 (endret) Hei... Har et sveiseapparat i verkstedet som jeg ikke får brukt. Apparatet har en defekt, og det er at den mater tråden i ca 3-5sekunder før den kutter strømmen på tråden, men den fortsetter å mate. Har prøvd forskjellig, men det er ingen innstillinger som vidt jeg har funnet ut som skal gjøre dette. Dette er antakeligvis en enkel sak for en med el-kunnskap og ork, for ellers er apparatet meget bra.. apparatet er 3fas. Mateskapet og slangepakken er så å si ubrukt og følger med ved evt bytte/salg... Har alle deksler! Hadde helst sett at det ble et bytte mot et mindre apparat, gjerne med 3 fas. Aner ikke verdien av dette så lufter interessen før jeg går videre til finn.no Lagt til etter 6 dager 10 timer: Uppsann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2012 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2012 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...