#1 Skrevet Mai 23, 2012 Har en Audi 100 2,8. Dårlig sirkulasjon på vannet. Forrige eier har vært spandabel med kanel opp i gjennom årene. Måtte faktisk lage meg risgrøt en kveld, etter å kjent lukta Må vel prøve å få renset litt, hva kan anbefales? Er det mulig at kjølekanalene i motoren har kanelpropper, hvor vanlig er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2012 http://www.tuningspesialisten.no/public.aspx?pageid=36467&catID=15471&GroupID=15479&Product=10236 burde funke... jeg har faktisk brukt noe en delaval selger anbefalte noe de egentlig bruker til å rense melkesystem med...1/4 chem og 3/4 varmt vann...funka som bare det...må spyles igjennom etterpå da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2012 Har brukt rensemiddel for oppvaskmaskin når jeg har rensket. Funker genialt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2012 takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...