#1 Skrevet Mai 23, 2012 (endret) Hei Vurderer å selge a8n da jeg har handlet meg hus som jeg gjerne må fylle med møbler og krims krams. Veldig kurrant a8 som har få feil, godt vedlikeholdt og kun kjørt på 15.000km/1år service intervaller.. ikke long life tull. Går veldig godt og billig, ca 0,7 på langkjøring og literen + på blandet (mest bykjøring). 3eiere inkl meg. Kan ikke sammenlignes med 3.0ltr tdi, denne er det betydelig mere skyv i, du får dessuten en ganske ok lyd av V8`ern. Quattro er det jo selvfølgelig, denne har den nye kasse typen som har fremdiffen helt forerst så motor kommer lengre bak og sender mere kraft bak enn foran. Orginalt gjør den 0-100 på 6,7 sekunder, har ikke målt med chip men rundt 6 sekunder blank. Av utstyr kan jeg nevne: Komfortseter med minne foran 4 x varmeseter 4 soners digitalt klima 6trinns tiptronic girring på ratt el justerbart ratt med minne el solgardin keyless cruisecontrol mulitratt luftfjøring (kan regulere ca 6cm) 4x el vinduer Audi media interface med ipod/iphone tilkobling og usb MMI 2g high med stemmestyring/nyeste karthidden/bose surround orginal telefon elektrisk bakluke xenon lys led baklys Skinn interiør Alcantara i dører og hattehylle treverk regnsensor orginale stoff og gummi matter ++ sikkert en masse jeg har glemt. Av ettermontert utstyr er det følgende: 10,5x20" kleemann ts6 med yokohama advan sport 285/30-20 dekk (nye i våres) 18" s8 eller a8 felger (kan velge selv) med yokohama ice guard 235/50-18 dekk (nye i februar) Senkestag for luftfjøringen (har de orginale liggendes slik at det blir orginal høyde) Chippet (er uten chip nå, men kan flashes igjen etter ønske) går fra orginale 275hk/650nm til ca 330hk/780nm Orginalt hengerfeste med ledningsnett (har ikke montert det enda, ligger nytt i eske) Bilen kan trekke 2,3tonn iflg vognkort. "w12" endestusser Eu ok i nesten 2 år til 13.000km til neste service km stand pr idag 128tkm svart med svart skinn Negativt ene bryteren til keyless (venstre bakdør) fungerer ikke, dvs du kan ikke låse denne kun med knappen på dørhåndtak Bryter til bakluke fungerer ikke (har hatt den inne hos møller og fått det fikset en gang, er bare å dra inn igjen så får de fikset det vederlagsfritt) Skulle vært proffpolert da den er noe ripete sprekk i ene baklykt som fører til dugg Setter prisen til 415.000kr med omreg og alt medfølgende, kan gå noe billigere uten kleemann hjula Kanongod bil som går veldig godt Kan også ta innbytte i varebil (s4/s6) eller annen bil med ok spec ta kontakt ved interesse, enten pr PM eller tlf: 4124 3886 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2012 Denne var kjempefin:) Legge ut større bilder. Du skulle ha lget en tråd om denne:) Lykke til med salget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2012 Takker, ja skal legge ut litt større bilder, de var egentlig 1024*768, men forumet resiza de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2012 Ligger nå på finn. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35210618 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 20, 2012 Bump.. ingen som sitter med en s4/s6 de vil bli kvitt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2012 Går billigere nå, tar gjerne en s4/s6 i innbytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...