#26 Skrevet Juni 11, 2012 noen som har delenr på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 11, 2012 (endret) For å svare deg en gang til, det er akkurat det samme hvilken bil du tar det ifra, da det er den samme på 80, 90, 100, 200, s2, rs2, s4, a4, a6, s6, a8 og s8 Men om du blir fornøyd så er delenummer: 191 959 481 C ECS-Tuning har denne til 5 dollar: http://www.ecstuning.com/Search/191_959_481_C/ES2090969/ som vil si.... 30 kr. Fornøyd nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 11, 2012 http://www.autohausaz.com/search/product.aspx?sid=5l3rdcmql0cp3245wcwmgv55&makeid=800002@Audi&modelid=1009381@S6%20TURBO&year=1996&cid=16@Cooling%20System&gid=4768@Radiator/Auxiliary%20Fan%20Switch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 12, 2012 For å svare deg en gang til, det er akkurat det samme hvilken bil du tar det ifra, da det er den samme på 80, 90, 100, 200, s2, rs2, s4, a4, a6, s6, a8 og s8 Men om du blir fornøyd så er delenummer: 191 959 481 C ECS-Tuning har denne til 5 dollar: http://www.ecstuning.com/Search/191_959_481_C/ES2090969/ som vil si.... 30 kr. Fornøyd nå? var fornøyd med det første svaret ditt jeg;) men det ga ikke svar på selve delenr! for det var det jeg var ute etter... da spiller det jo ingen rolle om det er samme på alle de bila! men takk for delenr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 3, 2012 Ser ut til at jeg fikk løst problemet hos meg. Da det ble kaldt i været, fikk jeg aldri mer enn 45-50gr på motor ved pen kjøring på landevei. Men så snart man tråkka litt på rett pedal, eller belastet motoren, steg temp`en umiddelbart. Bestemte meg for å skifte termostaten, og fant da problemet. Spjelet hadde vridd seg i setet, slik at den sto fastlåst på 1/4åpning. Byttet denne med ORGINAL del, motor får raskt driftstemperatur og holder denne konstant. Stiger noen grader ved seriøst pådrag, men ikke mer enn til 93-95gr selv når jeg strakk den ut til 270km/ t her. Så da er vel saken løst, vinduene er fri for is, og motoren får max ladetrykk igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 3, 2012 Ser ut til at jeg fikk løst problemet hos meg. Da det ble kaldt i været, fikk jeg aldri mer enn 45-50gr på motor ved pen kjøring på landevei. Men så snart man tråkka litt på rett pedal, eller belastet motoren, steg temp`en umiddelbart.Bestemte meg for å skifte termostaten, og fant da problemet. Spjelet hadde vridd seg i setet, slik at den sto fastlåst på 1/4åpning. Byttet denne med ORGINAL del, motor får raskt driftstemperatur og holder denne konstant. Stiger noen grader ved seriøst pådrag, men ikke mer enn til 93-95gr selv når jeg strakk den ut til 270km/ t her. Så da er vel saken løst, vinduene er fri for is, og motoren får max ladetrykk igjen... Flott Får vel krype til korset og kjøpe original termostat jeg og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...