#1 Skrevet Mai 23, 2012 Tenkte å lage en liten show & shine tråd med litt av div biler jeg tar og har tatt Jeg har drevet med bilpleie litt fra og til i 6-7 år, men først nå de siste par årene jeg har blitt litt mer interisert i det og legger litt sjela i det. Så jeg er langt ifra noen proff på området, men en glad amatør! Og jeg er ikke noen god fotograf og til dels dårlig til å huske å ta bilder når jeg holder på så det kan bli litt dårlig med bilder på noen biler! For begynne med en passat jeg tok for en kompis nå i mai. Vask: prickbort avfetting meguiar's shampoo plus Så ble hele bilen clayet og tid for innspeksjon:) Polering: en runde med scholl s17 på lake country orange medium pad og en runde scholl s40 på lake country rød finishing pad Avsluttet med swissvax viking på bilen CG jetseal inni dørene CG wheel guard på felgene CG G6 Hyper coat på dekkene og i motorrom. Og så litt bilder Før vask innspeksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2012 50/50 Før Etter Motorrom Resultat: (Ble litt seint så det var litt for mørkt til å ta bilder egentlig!) Det var den bilen Kommer flere etter hvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2012 Nydelig resultat… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...