#1 Skrevet Mai 23, 2012 Ken som har tenkt seg nedover på klubb treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2012 i å du ej jimmie harald urke muldal å gisle å nokken fleire fra møller trur gjengen i fra ørsta me skal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2012 i å du ej jimmie harald urke muldal å gisle å nokken fleire fra møller trur gjengen i fra ørsta me skal Hehehe, ska vist på Våler ja;p Har ikke bestemt mej enda, tar det på sparken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2012 Lure på å reise men er ikke helt sikker. Skal du Nørve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2012 Ja tror nok e lufta golfen en tur blir vel muligens en tur på gatebil i helga me 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2012 Lure på å reise men er ikke helt sikker. Skal du Nørve? Klar med blåbilen Ej kan godt putte 16ven oppi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2012 Klar med blåbilen Ej kan godt putte 16ven oppi Eller V8'ern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2012 Eller V8'ern Eller vr6T:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 23, 2012 Her e d bare å jobbe gutar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2012 Ej skal nedover i hvertfall. Verte no en einser på tralle og en på hjul.. når kjøre dåkke der ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2012 ken så skal noda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2012 Ditta hadde du full kontroll på sist vi prata 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2012 Blir ikkje tur på mej allikavel .. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 28, 2012 Blir ikkje tur på mej allikavel .. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 29, 2012 Ditta hadde du full kontroll på sist vi prata Skal du noda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 29, 2012 Ditta hadde du full kontroll på sist vi prata Skal du noda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg har litt troa,men skeptisk på slitne drivaksla ved evt. banekjøring. Lurer på å kjøre fredagsnatta til lørdag,kommer seint heim fra jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg har litt troa,men skeptisk på slitne drivaksla ved evt. banekjøring. Lurer på å kjøre fredagsnatta til lørdag,kommer seint heim fra jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg har litt troa,men skeptisk på slitne drivaksla ved evt. banekjøring. Lurer på å kjøre fredagsnatta til lørdag,kommer seint heim fra jobb. Godt mulig det blir samme opplegg fra min side hvis det blir tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg har litt troa,men skeptisk på slitne drivaksla ved evt. banekjøring. Lurer på å kjøre fredagsnatta til lørdag,kommer seint heim fra jobb. Godt mulig det blir samme opplegg fra min side hvis det blir tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 29, 2012 Dinna Audien din gir aldri opp. Kor mange treff he ikkje den gått igjennom med utslitt clutch uten å gi opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 29, 2012 Dinna Audien din gir aldri opp. Kor mange treff he ikkje den gått igjennom med utslitt clutch uten å gi opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 29, 2012 Har lyst, men det er meldt dårlig vér no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 29, 2012 Har lyst, men det er meldt dårlig vér no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 29, 2012 Godt mulig det blir samme opplegg fra min side hvis det blir tur. Ja det høres bra ut,vi kan no planlegge litt uti uka å sjå ka det blir til. Dinna Audien din gir aldri opp. Kor mange treff he ikkje den gått igjennom med utslitt clutch uten å gi opp? Hahaha.. He vel holdt 3 isbanetreff og 1 på ACR med sliten clutch,får satse på bilen fortsatt he samme innstillinga Skal du oppigjen før du reise nedover eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...