#1 Skrevet Mai 23, 2012 (endret) Hei folkens Jeg har ett prosjekt i garasjen som jeg nå vurderer å selge på grunn av lite med tid til overs. Det er en 90 Coupe Q 2.3E med 2.7tt motor, mye er gjort og noe gjenstår. Her er noe av det som er gjort: - 2.7tt motor fra S4 er montert, har sveiset nye motorbraketter som er montert på 034 motorsport sine motorfester. - Svinghjul fra RS4 og helt ny clutch fra RS4 er montert - Sveiset grenrør med T25 flenser - Regulerbar bensintrykkregulator med stålomspunne slanger, mangler å presse noen av dem. - Har sveiset rustfri veivhustank som er montert på torpedoveggen Dette er noe av det du får med: - Walbro bensinpumpe (NY) - 1 stor intercooler (2 inn, 1 ut) - 2 små intercoolere - 2 stk. trykkregulatorer for turbotrykk - Silikon bend og slanger for kjøleluft - Radiator fra BMW som passer i front - Komplett bur Akkurat nå kommer jeg ikke på mer, men flere detaljer er det nok Bare å spørre om du lurer på noe. Bildene er ikke di beste pga dårlig lys i verkstedet. BILEN ER SOLGT. HAR IGJEN MOTOR, SELGES FOR 9000,- osperstad(at)hotmail.com Tlf: 975 11 616 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 31, 2012 bumper annonsen. Bud mottas! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2012 Kan også vurdere å selge den i deler! Kom med bud folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2012 Kom med bud! Kan selges uten motor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2013 bompi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 20, 2013 Bilen uten motor selges til høyeste bud, ellers blir det vrak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...