#1 Skrevet Mai 23, 2012 (endret) 7x18 ET 25 4x108 felgene er ikke kantkjørte og det er ikke kast i felgene. ikke noe jeg kan kjenne. har avballansert felgene hvert år og det har vært 0 kast. dette BLIR sjekket ved et event. salg. mangler 1 stk senterkopp. koster rundt 300 mener jeg. sitter 215/35 Nankang dekk på. fungerer mer enn godt nok til mitt bruk. 2 dekk dårlige, 2 dekk kan kjøres noe lenger med. Brukes daglig. jeg kjøpte felgene nye selv og det er vel ca 4år siden. lakken har begynt å flasse noe. se bilder. slik det vises på bilde er det ca jevnt over. 4000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2012 løfter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2012 opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2012 opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2012 til toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2012 Hvor i verden holder du til? Er interessert om du ikke bor milevis fra hvor jeg befinner meg!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2012 er ikke så mange mil jobber på kjeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2012 Haha det er ikke lange biten nei. Møtes i morgen og bytte litt da kanskje? Send meg PM a gubbe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2012 ligger her enda og selger ikke under prisforlangende hvis ingen melder sin interesse veldig fort blir disse lakkert og beholt selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2012 (endret) Har en kjenning som er interessert i felgene, kontakt han på roar.endre.pettersen@gmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2012 disse er solgt for lenge siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...