#1 Skrevet Mai 23, 2012 Hvordan ta ut disse? Har løyst ut på sidene, men får ikke til å løyse dei staga på sidene i midten. Jeg tok av baksetene i S2`en og synst det ligner, men der husker jeg jo ikkje hvordan jeg gikk fram, så iogmed dette skal selges, så vil jeg heller ikke bryte det ut:) På forhånd takk Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2012 Den ryggen er skrudd i sammen under ved armlenet i midten:) sjekk der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2012 Er det ikke skruer under noen plastbeslag, hvis du vipper ned en av ryggene, inn på siden (trekkes rett opp disse) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2012 Takker for svar Jeg gikk for å løyse den skruen. Da jeg tok av setene i S2`en så nappa jeg av plast beslaga, men her satt det blegg fast. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...