#1 Skrevet Mai 24, 2012 (endret) Hei, Har hatt opp og byttet og slipt ventiler i en topp med registerreimsbrudd. Har montert tilbake den originale kamakselen, og originale kambukker på riktig plass. Allikevel kniper kammen når jeg drar den til helt. Løsner jeg bukkene går den normalt. Noen som har noen tanker rundt dette? Sansynligvis bare en bagatell, men jeg har sett meg blind på dette nå... EDIT: Får legge til at dette er en AEX motor til en Polo 1.4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2012 Og ingen av kambukkene er snudd ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2012 Sikker på du ikke har bytta om på 6 og 9? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2012 Jeg skal dobbeltsjekke etterpå. Er rimelig sikker på at de sitter riktig vei, men jeg er litt i tvil på èn. (Den umerkede). Dette er, som jeg tilføyde i posten over, en AEX motor til en Polo 1.4. Dvs. kun fem kambukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2012 har du hatt på olje på alle tre deler?..kammen,lagrene i toppen og bukkene?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2012 plastigage kan hjelpe deg å finne problemområdet ihvertfall, så får du se litt nærmere på hvorfor det er slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...