#1 Skrevet April 20, 2005 Må skaffe meg 18" vinterdekk til neste sesong og derfor spør jeg dere om råd. Hadde tenkt meg 225/40/18 som dimensjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2005 Nokian Hakkapeliitta RSi er de beste vinterdekka jeg noensinne har kjørt på, og de finnes også i 18" (jeg hadde 185/55R15) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2005 Takk for tipset,Undersøkte litt på hjemmesiden deres nå. Virket ikke så dumt det der...Snakket akkurat med en bekjent som har kjørt på dunlop dekk han skulle gå over til Nokian dekk nå. Så det blir sikkert til at jeg prøver det til neste sesong.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2005 Har hørt rykter om at det kun er Nokian som leverer vinterdekk med pigg i 18" så hvis du vil ha pigg er det jo ikke så mye å lure på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2005 Piggdekk er jo noe drit da, hehe.. Men tilbake til saken: Continental Wintercontact 3 (eller hva det nå heter) finnes såvidt jeg vet også i 18" og kom godt ut i tester. Kan være litt vanskelig å skaffe til en OK pris.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2005 Nokian Hakkapeliitta RSi er de beste vinterdekka jeg noensinne har kjørt på, og de finnes også i 18" (jeg hadde 185/55R15) Enig med Per. Har kjørt på Nokian Hakka Q og var meget fornøyd. Jeg har kjøpt Nokian RSI 225/40x18 til neste vinter. Det er vel også det eneste dekket i denne dimmen som er H merket. De fleste andre er V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 20, 2005 Enig med Per. Har kjørt på Nokian Hakka Q og var meget fornøyd. Jeg har kjøpt Nokian RSI 225/40x18 til neste vinter. Det er vel også det eneste dekket i denne dimmen som er H merket. De fleste andre er V. Hva er prisen på Nokian RSI nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 20, 2005 Hva er prisen på Nokian RSI nå da? Kjøpte 4 dekk i 225/40x18 uten å legge de på felg og betalte 6500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 20, 2005 kjørte på hankook i vinter, kjempe dekk.. (185/55-15) bruker de nok også til neste år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2005 Kjøpte 4 dekk i 225/40x18 uten å legge de på felg og betalte 6500,- Det var en fin pris,kor du kjøpte dekkene hen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2005 kjører på dunlop graspik og det sitter som støpt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 21, 2005 Det var en fin pris,kor du kjøpte dekkene hen da? Kjøpte de hos http://www.nordiskfelgimport.no De hadde 4 igjen som de ville bli kvitt etter vinteren så de ble billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...