#1 Skrevet Mai 24, 2012 Har en 2000 mod b5 (uten xenon) med el-feil på høyre forlykt.. Noen der ute som har skjema for hovedlysene? Eller vet hvor jeg kan få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2012 Har skjemaet i hode Hva er feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2012 Har funnet et skjema jeg tror er riktig, men noen som vet hva j519 er? Tror selv det er styreenheten, men er ikke sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2012 Tord: Så ikke svaret ditt tidligere... Feilen er at høyre nærlys ikke har virket på en god stund.. Forrige eier av bilen fjernet en gang et ettermontert xenon-sett som var påkoblet da han kjøpte bilen. Tror det var ved demonteringen lyset datt ut. Både + og - til pæra går til jord. Når jeg følger +ledningen (brun/blå) så går den til et koblingspunkt under høyre b-stolpe. Dit er alt greit. Fra koblingsboksen går ledningen via en feit strømpe til "J519" (Vehicle Electrical System Control Module), Som jeg tror er ECU, men er ikke sikker... Klarer ikke å finne hvor lederen går ut av feit-strømpa. Det er ingen brudd i ledninger ved lykta fra xenon-monteringen, så tror han som monterte dette gjemte ballastene godt. I tillegg er bilen utstyrt med tidenes mest rotete defa-oppkobling, som ikke gjør saken enklere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...