Anbefalte innlegg

Har en 2000 mod b5 (uten xenon) med el-feil på høyre forlykt..

Noen der ute som har skjema for hovedlysene? Eller vet hvor jeg kan få tak i?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjemaet i hode :P

Hva er feilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet et skjema jeg tror er riktig, men noen som vet hva j519 er? Tror selv det er styreenheten, men er ikke sikker..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tord: Så ikke svaret ditt tidligere... Feilen er at høyre nærlys ikke har virket på en god stund.. Forrige eier av bilen fjernet en gang et ettermontert xenon-sett som var påkoblet da han kjøpte bilen. Tror det var ved demonteringen lyset datt ut.

Både + og - til pæra går til jord. Når jeg følger +ledningen (brun/blå) så går den til et koblingspunkt under høyre b-stolpe. Dit er alt greit. Fra koblingsboksen går ledningen via en feit strømpe til "J519" (Vehicle Electrical System Control Module), Som jeg tror er ECU, men er ikke sikker... Klarer ikke å finne hvor lederen går ut av feit-strømpa.

Det er ingen brudd i ledninger ved lykta fra xenon-monteringen, så tror han som monterte dette gjemte ballastene godt. I tillegg er bilen utstyrt med tidenes mest rotete defa-oppkobling, som ikke gjør saken enklere :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.