#1 Skrevet Mai 24, 2012 (endret) Har bestemt meg for å selge bilen min i deler. Står i en APU motor med k04 turbo, km stand 238 000km. Har komplett bil, ta kontakt for mer info Har også H&R monotube coilovers, kjørt max 1500km, 6000kr med nye topplager som medfølger. Finn annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35102798 Mvh Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 24, 2012 feil link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2012 Sånn, nå skal det være i orden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2012 fargekode er det på denna ? Åssen er det med rust på bakluken ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2012 Fargekode ja, godt spørsmål. Det har jeg ikke i hodet men kan sjekke det opp, har en ny ubrukt sprayboks med lakk jeg fikk laget å Bakluka har litt rust på venstre side i øverkant av lista. Forøvrig er jeg ikke spesielt intresert i og ordne å styre mye med frakt av store deler, kan evt avtale å bare levere de en plass:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2012 Er visst samma rustproblemet over hele linja ser det ut som Men du klarer vel ikke å få av baklukespoileren uten å ødelegge den vel ? (A) Klarer du det vil jeg gjerne ha den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2012 Vet ikke hvordan den er festet? Kommer du med bud på den? Mulig det går ann å varme hvis den er limt fast. Har en kjenning i bygda som også er intresert i den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2012 Vet ikke jeg, 500 kanskje ? Er nok limt ja .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2012 Bilen er vulkansvart (LZ9U). Kan å legge til at jeg har et sett MEGET lite brukt, kjørt max 1500km, H&R monotube coilovers! Kjøpt og montert september i fjor, bilen har stått siden desember, følger med nye topplager. Selges for 6000kr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2012 hei har du bilder å pris på komplett skinn intreør? send meg pm mvh glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 27, 2012 Opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2012 Jeg trenger kontakten til LMM, da min ble ødelagt av brutalitet Har du anleding tel å klepp den av me litt ledning stekkanes ut ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 28, 2012 Radiator og eksos vil gjerne kjøpast! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 28, 2012 Pm sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2012 Tusen takk for en hyggelig og rask handel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2012 Må bare beklage hvis enkelte synes oppfølgingen er dårlig. Har vert på jobb hele helgen, og skal bort 3 uker på kurs (borte alle ukedagene) så kan gå litt i rykk å napp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 3, 2012 Kan du legge ut bilde av interiør eller sende det på pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 24, 2012 Fredrik: Er VELDIG vanskelig og sende deg PMer når jeg ikke får lov Så du må nok endre på noen instillinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 24, 2012 hei åssen går det med innredningen vi hadde en deal på?? mvh glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 24, 2012 Mye skal du ha for forskjermer? Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 23, 2012 Har du enda dysene liggende? Og hvor langt er turbo gådd ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...