Blandeklarlakk med svart i, for tonning av baklyker? og fremgangsmetode?

Anbefalte innlegg

Heisann!:)

 

Skal tone de orignale lyktene på a4'en, og sett da folk har blanda litt svart i klarlakk og spraya på, og ser enormt bra ut! Men har noen spørsmål:

Vor fint papir må man matte med?

en billig og helt ok sprøyte nett til sånne små ting som lykter osv? lakk boks blir aldri godt nok.. :/

 

OG vor får eg blandet sånn lakk? eller vordan blande selv? (blandings forhold)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!:)

 

Skal tone de orignale lyktene på a4'en, og sett da folk har blanda litt svart i klarlakk og spraya på, og ser enormt bra ut! Men har noen spørsmål:

Vor fint papir må man matte med?

en billig og helt ok sprøyte nett til sånne små ting som lykter osv? lakk boks blir aldri godt nok.. :/

 

OG vor får eg blandet sånn lakk? eller vordan blande selv? (blandings forhold)

 

Du får ferdig transparant lakk hos mekonomen/bil xtra/biltema.

Funker konge til soting av lykter.

Ta en kikk på baklyktene på polo'n i tråden min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt det ofte, men blir ikkje lyke bra resultat som klarlakk me svart i :P Vil ha dem til og se ganske så "orginaltona" ut, visst du forstår :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarlakk med en liten dash sort i , hør med en lakkerer så har han det nokk i bakhodet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!:)

 

Skal tone de orignale lyktene på a4'en, og sett da folk har blanda litt svart i klarlakk og spraya på, og ser enormt bra ut! Men har noen spørsmål:

Vor fint papir må man matte med?

en billig og helt ok sprøyte nett til sånne små ting som lykter osv? lakk boks blir aldri godt nok.. :/

 

OG vor får eg blandet sånn lakk? eller vordan blande selv? (blandings forhold)

 

Ang pussepapir så bruker jeg p600 - p800 med maskin :-) Ang sprøyting hadde jeg stikki innom lakk verksted å fått noen der til å gjøre det.. Hvor mye svart man har oppi må man prøve frem.. Jeg har fått meget bra resultat med sprayboks, men da fikk jeg blandet selv, og det var 2komponent fra bilxtra..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.