#26 Skrevet Mai 27, 2012 Kansje det er problemet da, kan dobbelsjekke men mener min ikke gjør det. Ingen spenning over sikringen før jeg kjinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 27, 2012 Har sjekket nå, ingen bensin/trykk når jeg tar på tenninga, kommer først når jeg kjinner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 27, 2012 Enten pumpe eller releet da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 27, 2012 Enten pumpen eller releet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 27, 2012 Pumpa kan det ikke være. Den går jo, sålenge den får strøm.. Kansje releet ja. Er det noen som vet sikkert at pumpem skal starte i noen sekund når en tar tenninga på på disse bilene. 98 mod passat 1.8t. Alle mine forrige biler har gjort det, men har hørt med flere som har 1.8t, og de kan ikke høre pumpa før de kjinner.så er det noen som vet 100% sikkert at pumpen starter på disse bilene/motorene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 29, 2012 Pumpa jeg fiksa tok kveld igjen. Samme greia. Vanskelige å starte en dag, så ville den ikke mer. Kjøpte en pumpe på huggern. Nå starter den fint, raskere enn før, og det er mer futt i bilen. Må ha vært skikkelig dårlig den forrige pumpa. FYI så starter fortsatt ikke pumpa når jeg tar på tenninga, og jeg mistenker at den ikke skal gjøre det heller.. Jeg ser mange av dere sier pumpa skal starte, men er det noen som vet det 100% på passat 3b med 1.8t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...