Passat 1.8T -98 mod starter ikke

Anbefalte innlegg

Kansje det er problemet da, kan dobbelsjekke men mener min ikke gjør det. Ingen spenning over sikringen før jeg kjinner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket nå, ingen bensin/trykk når jeg tar på tenninga, kommer først når jeg kjinner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten pumpe eller releet da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten pumpen eller releet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpa kan det ikke være. Den går jo, sålenge den får strøm..

Kansje releet ja. Er det noen som vet sikkert at pumpem skal starte i noen sekund når en tar tenninga på på disse bilene.

98 mod passat 1.8t.

Alle mine forrige biler har gjort det, men har hørt med flere som har 1.8t, og de kan ikke høre pumpa før de kjinner.så er det noen som vet 100% sikkert at pumpen starter på disse bilene/motorene??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpa jeg fiksa tok kveld igjen. Samme greia. Vanskelige å starte en dag, så ville den ikke mer.

Kjøpte en pumpe på huggern. Nå starter den fint, raskere enn før, og det er mer futt i bilen. Må ha vært skikkelig dårlig den forrige pumpa.

FYI så starter fortsatt ikke pumpa når jeg tar på tenninga, og jeg mistenker at den ikke skal gjøre det heller.. Jeg ser mange av dere sier pumpa skal starte, men er det noen som vet det 100% på passat 3b med 1.8t?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.