#1 Skrevet Mai 25, 2012 Har en liten skranglelyd i girkassa. Høres når bilen står å går i frigir. Høres ut som noe drev eller lignende tar borti..... !? Men, trykker jeg inn clutchen er lyden borte. Noen som vet hva det kan være? Sent from my HTC One X 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2012 Opp..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2012 Har en liten skranglelyd i girkassa. Høres når bilen står å går i frigir.Høres ut som noe drev eller lignende tar borti..... !? Men, trykker jeg inn clutchen er lyden borte. Noen som vet hva det kan være? Sent from my HTC One X Lagerlyd på inngående aksel. Sikker på at du ha nok olje på kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2012 Utløser lager.... Garantert !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2012 Utløser lager.... Garantert !! Da skulle det være omvendt av hva han beskrev. Han skriver at lyden kommer når clutchen er frigitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2012 Da skulle det være omvendt av hva han beskrev. Han skriver at lyden kommer når clutchen er frigitt neida, lyden kommer som oftest når clutchen ikke er pressa, da det ikke ligger noe trykk over lageret når trykket kommer, så blir det mer stille, helt til lageret er fullstendig ødelagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2012 Det er ny og nokk + liten dæsj ekstra med olja. Utløserlageret bytta jeg i vinter sammen med clutch. Men jeg reagerte den dagen da på at lageret virket som jalla plast kvalitetish..... Fins det noe bedre/forsterket type? Sent from my HTC One X 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 26, 2012 neida, lyden kommer som oftest når clutchen ikke er pressa, da det ikke ligger noe trykk over lageret når trykket kommer, så blir det mer stille, helt til lageret er fullstendig ødelagt Hvordan kan lyden komme når det ikker noe trykk på lageret? TIl meg var det iallefall motsatt med defekt utløserlager Utløserlageret bytta jeg i vinter sammen med clutch. Men jeg reagerte den dagen da på at lageret virket som jalla plast kvalitetish..... Fins det noe bedre/forsterket type? Disse kommer OEM i plastbrakett (ikke selve lageret) så det holder nok det Utover dette må du bevege deg inn på hydraulisk utløser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 26, 2012 jeg bytta på golfen her i fjor. der laga lageret masse lyd når bilen stod i fri og motor gitt, lageret går jo rundt med trykkplate hele tiden ble borte når jeg trykka inn clutchen, lageret datt nesten fra hverandre når jeg pella det ut ble mye bedre med et sachs lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 26, 2012 På alle jeghar vært borti med gåent utløserlager, har lageret raklet når det står uten press.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...