#1 Skrevet Mai 25, 2012 Mange som skal oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2012 Jeg troooor jeg skal dit en tur, men usikkert enda. Vet det er flere som skal dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2012 jeg skal men så nå det var i feil tråd! haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2012 hehe:P spiller ingen rolle det vel:P Leid hytte på Støa camping, par kilometer unna banen. 320kr natta:) Morro om det blir mye der da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2012 det var billig! skulle leid noe sånt sjæl.. hmm nå må det forskes på om det går og få leid noe der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2012 Ja, helt suverent det:) rett ved banen og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2012 Lurer på å ta turen oppover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2012 Jeg skal nok oppover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2012 vi kjører rett etter jobb. ca 16.30 fra fredrikstad. med bil og henger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 30, 2012 ingen fler som skal oppover på fredag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...