Erfaringer med bilpleie firmaer.

Anbefalte innlegg

Bilen min skal gjøres vårklar. Men jeg er ikke typen som bruker mange timer på å vaske bilen, polere å styre. Ikke har jeg peiling på dette heller.

 

Så i siste utgave av Autofil at de hadde testet ett bilpleiefirma. Men jeg ønsker å høre om noen på forumet har erfaring med slike firmaer. Om forventningene ble innfridd, service, tidsbruk og hvor mye det kostet.

 

Er det noen steder man absolutt må holde seg unna?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå til http://www.dcn.no. Mye bedre enn alt annet - der er det skikkelige entusiaster som gjør særdeles grundig jobb. Og ja - jeg er en av de, men min kalender er booket fram til midten av august

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå til http://www.dcn.no. Mye bedre enn alt annet - der er det skikkelige entusiaster som gjør særdeles grundig jobb. Og ja - jeg er en av de, men min kalender er booket fram til midten av august

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Espen sier så er Detailers Club stedet å henvende seg. Reigstrer en bruker så finner du ett forum hvor du kan legge ut en "jobb ønskes" post hvor du skriver hva slags bil du har og hva du ønsker gjort, så får du uforpliktende tilbud på PM. Så kan du jo bare sjekke ut tidligere jobber på de som tilbyr deg sine tjenester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Espen sier så er Detailers Club stedet å henvende seg. Reigstrer en bruker så finner du ett forum hvor du kan legge ut en "jobb ønskes" post hvor du skriver hva slags bil du har og hva du ønsker gjort, så får du uforpliktende tilbud på PM. Så kan du jo bare sjekke ut tidligere jobber på de som tilbyr deg sine tjenester.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.