#1 Skrevet Mai 25, 2012 Hei! Har bare et par spørsmål ang demontering av en frontfanger på en A6 2005. Er dette veldig komplisert? eller er det en grei jobb for en amatør? Må av med den for å få montert noen nye led tåkelys. Tenkte jeg skulle prøve meg på det imorgen hvis det ikke er alt for vanskelig hehe. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 25, 2012 Vil tro at denne kan hjelpe deg -> http://www.audi-forums.com/c6-forum/52214-2008-a6-grill-swap-step-step.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2012 takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2012 fangeren er av! gikk ganske greit..men nå må jeg koble en ledning på dynamoen.. litt usikker på hvordan jeg skal få gjort det. vanskelig å komme til. kommer vel ikke til ovenfra på noen måte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2012 problem solved! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...