Anbefalte innlegg

Hei, lufter interessen for min 2,5 blokk med dieselråder, dieselstempel og dieselveiv, den er vasket og lakkert rød med varmebestandig motorlakk, følger med brakett til servopumpe, bunnpanne, reimhjul. svinghjul og clutch til s2 står på. Nesten klar til å sette inn bensinstempel og brukes til grommotor!

1000 kr, ingenting i veien må bare bort! Evt bytte i noe til 20vt :D

Kan nåes på 91622704

Mvh Michal

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er ett lite bilde :)

IMAG0177.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet er dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar til å sette inn bensinstempel og brukes til grommotor!

Betyr dette at oljereturhullet bak på venstre side er tettet, ekstra tetting nesten foran på høyre side er sveist på, at sylinderløp er uten slitekant evt borret og at utfresing til H-råder er ferdig?

I såfall er jeg muligens interessert, forutsatt av veiva er demontert, kontrollert og funnet i orden. Send meg i såfall en PM, da jeg ikke følger med så godt på annonser nå om dagen.

Eller er den bare "nesten" klar til å sette inn bensinstempel : rolleyes

Hvis den ikke er klar så er jeg ikke interessert, selv om dette ikke er noen upris forutsatt at veiv er bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer også på det som Steinar skriver. Post gjerne infoen her også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan svare på det steinar skriver og kan vell si at blokka er nesten klar :) det er ikke borret eller freset noe i den og sylindervegg ser og kjennes bra ut etter det jeg mener å huske og veiv er også bra så skal ikke være noe upris nei :) men denne er like ved Ålesund ;)

Kan evt hones om kjøper ønsker dette men da ett aldri så lite pristilegg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blokka ligger her og tar opp plass, så skrik ut om du eller noen du kjenner er interessert!

Lagt til etter 1 Day 12 Hours:

3000kr noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter ned prisen til 3000 :) 2500 om noen henter denne i helgen :)

Lagt til etter 5 dager 18 timer:

Ingen som trenger? Ligger bare å tar plass, kom med bud folkens :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bud folkens! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1000 KR :D Kom og hent folkens ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar den for 1000 jeg. Skal bare sjekke opp litt fraktmuligheter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott :) bare å si ifra det så skal det vell bli en ordning :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar den jeg når jeg får lønn den 19-20 oktober!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges t første som kommer og henter;) rekner med du finner en måte å få fraket den på om du vil ha den Håvar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører fra Rørvik til Ålesund om nødvendig jeg :P så blir vell altid råd :P hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har visst 2stk som er interisert nå plutselig men om jeg får en garanti på at noen vil ha den så kan jeg holde av :) eller kanskje vi skal starte budrunde :D Neida, men visst du kommer og henter den så fort som mulig er den din siden du var først ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får lønn til neste helg, så om jeg ikke har fått ordnet frakt fra ålesund til rørvik kommer jeg med bil og henter blokka om du fortsatt har den, om det ikke blir noe tull med lønningene IGJEN :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg ordnet frakt hos en kamerat på hurtigruta, så om du kunne fått satt motoren på en euro-palle og fraktet den til hurtigrutekaia å ålesund hadde det vært supert :) usikker på merking og sånt jeg, men prater nermere med kameraten min når det nermer seg lønning :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem. Trenger den ikke jeg, bare sånt som er fint å ha. Så hvis Håvar ordner frakt er det ingen sure minner selv om jeg var først ute:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde alle vært som deg Knut-Erik, hadde det ikke vært krig i verden :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager sent svar, men ja må vell kunne klare å sette motoren på en pall ;) Bor i Ålesund for tiden og blokken ligger på Longva men tror jeg skal hjem til helgen så skal sikkert få fraktet blokken til hurtigrutkaien. Bare jeg får vite hvem som skal ta imot den og slikt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener den hurtigruten kompisen min jobber på er "Lofoten" og de ligger til kai i Ålesund på søndag. han som skal ta den med for meg heter Aleksander Skjevelnes :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.