#1 Skrevet Mai 26, 2012 (endret) Har diverse deler fra 91 S2. Bare å komme med bud på deler! Her er litt jeg kommer på i farta Komplett innsug m/dyser, fuelrail m/slanger, btr, gassjeld m/tps, gummimuffe med tomgangsregulator. 1500kr Olje slange turbo retur 100kr Wastegate m/manifold 600kr Eksos manifold 100kr Ventildeksel m/ tennpluggdeksel 20vt 300kr Kammer 500kr Råder og stempler 1000kr Starter 400kr Oljepumpe 200kr Bærearmer bak 100kr El speil (gule) 200kr Lambdasonde (ny) 900kr Diverse følere (ny) Diverse pakninger (ny) 034 high output coil (ny) 300kr Grill med ringer uten s2 merke 300kr gasspjeld uten tps 200kr Rør fra gasspjeld til cooler stål 200kr T-stykke frontplate (nytt) 300kr Deksel rundt ekstra instrumenter 100kr Polyforing til diff 034 (prøvemontert) 300kr Mvh Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2012 Trenger slangene til og fra resirk-ventilen, har du de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2012 Trenger det lille nedre regreimsdekselet i stål om du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2012 har du resten av registerreim deksele utom det i stål som ole vil ha ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2012 Trenger slangene til og fra resirk-ventilen, har du de? Beklager de har jeg ikke Terje Trenger det lille nedre regreimsdekselet i stål om du har Det er det godt mulig jeg har ja, ska se hva jeg finner Ole har du resten av registerreim deksele utom det i stål som ole vil ha ? Har ikke plast dekselet Knut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2012 Tror jeg faktisk har plast-deksel. Skal sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2012 Beklager de har jeg ikke Terje Det er det godt mulig jeg har ja, ska se hva jeg finner Ole Har ikke plast dekselet Knut har du det bakerset deksel som ligger bak kamdreve å rundt vannpumpa ? eg har resten visst der skal vere noe deksel i det hele da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 29, 2012 har du det bakerset deksel som ligger bak kamdreve å rundt vannpumpa ? eg har resten visst der skal vere noe deksel i det hele da Har ikke det bakre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 29, 2012 har du det bakerset deksel som ligger bak kamdreve å rundt vannpumpa ? eg har resten visst der skal vere noe deksel i det hele da Har ikke det bakre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2012 Er turboen i bra stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2012 Har du brakett til servopumpa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2012 Er turboen i bra stand? Turboen funka fint når den ble tatt av grunnet oppgradering. Normalt slitt med litt slakke opp/ned. Har du brakett til servopumpa? Godt mulig, skal se hva jeg finner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2012 Enkelmasse svinghjul til s2 3b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 28, 2012 har du tenningsmodul? den som sitter sammen med coil på 3b motorn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 28, 2012 Enkelmasse svinghjul til s2 3b? Har ikke har du tenningsmodul? den som sitter sammen med coil på 3b motorn? Har ikke den originale, men har en ny 034 coil med innebygget modul for en billig penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 29, 2012 opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 30, 2012 har du motorfeste brakettene som er skrudd i blokka? alle 3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 1, 2012 har du motorfeste brakettene som er skrudd i blokka? alle 3? Nei de har jeg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...