#1 Skrevet Mai 26, 2012 (endret) Jeg har fått montert senkesettet, men den husker noe vilt! Demperen skal festes med en bolt i enden, i tårnet. skal denne bolten skrues helt ned, eller bare såvidt på? lurer på om det er derfor.. og når jeg skrur igjen den øverste bolten, så snurrer "stangen" inne i demperen rundt, så hvordan skal jeg få holdt den fast for å få bolten langt nok ned? Trenger hjelp FORT.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2012 med muttertrekker ? gi mutteren en liten dæsj olje så pleier de gå ned. skal skrues helt ned til de stopper selv. at den husker noe vilt må jo bety en demper som er deffekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2012 Man holder igjen med umbrako på toppen av demper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2012 fant det ut nå Hvorfor den husket, var pga. at skruen i toppen av demperen ikke var skrudd langt nok ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...