#1 Skrevet Mai 27, 2012 Hvor mye har dere? Jeg har over -1,1bar, måleren går altså så langt den kan gå og stopper der, på altså på 1,1bar.. Dette er jo en hel del mer enn jeg har sett på andre 1,8t'er? Problemet med dette er at dump'en min åpnes litt når vaccumet er på sitt høyeste og lager en suselyd som er litt flau Og jada jeg har et map som er beregna for åpen dump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2012 Fikk du ikke svar i din tråd fra 2010 ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=200476 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2012 Oi se der ja, den hadde jeg jo glemt av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2012 Hvor mye har dere? Jeg har over -1,1bar, måleren går altså så langt den kan gå og stopper der, på altså på 1,1bar.. Dette er jo en hel del mer enn jeg har sett på andre 1,8t'er? Problemet med dette er at dump'en min åpnes litt når vaccumet er på sitt høyeste og lager en suselyd som er litt flau Og jada jeg har et map som er beregna for åpen dump.. Gratulerer, du har herved klart å trosse de fysiske lover! (-1bar i forhold til atmosfærisk trykk er det samme som absolutt vakum, dvs 0 bar, lavere trykk enn det finnes ikke) Helt normalt å få - 1bar på motorbrems, så ting er nok i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...