#1 Skrevet Mai 27, 2012 Har en Passat B5 1.8T som har gått ca. 225.000. Når jeg akselerer, på litt lave turtall merker jeg at bilen "rykker" litt:o Jeg tror ikke dette skyldes en motorfeil, men av det er en form for slakke i drivverk. Det er også endel "slakk" når jeg går fra å motorbremse til å gi gass, og omvendt... Noen som har tips til hva man kan begynne å kontrollere? Drivknuter? Motorfeste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2012 Motorfestene kan være dårlige, da vil du ha endel slakk, men også ulyder visst de her helt ødelagte. Men sjekk med vag-com for feilkoder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2012 Er ikke lenge siden jeg kjørte diagnose, og da fant jeg ingenting relatert til det... Har motorfestene noen diagnosefunksjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2012 Ingen diagnose funksjon på motorfester gitt. Men Tord tenkte vel på andre ting som sensorer etc. som utgjør feilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...